• Black Facebook Icon

אנשים רבים נוטים לחשוב כי יחסי ציבור מסתכמים באזכורים בעיתון, אולם בפועל זה רחוק מלהיות כך. כשמוצר מסויים זוכה לביקוש האופטימאלי ולדעת הקהל החיובית, מדובר למעשה במתודולוגיה שלמה.

כשאנו ניגשים לבנות קמפיין יחסי ציבור, ראשית, נערוך מחקר שבו נבדוק לעומק מהן החוזקות של אותו מוצר, מי הוא קהל היעד, 

כיצד נשווק אותו ללקוח הפוטנציאלי וכיצד נבדיל אותו מהחלופות האחרות בשוק.

לאחר מכן, נחליט אילו מסרים נוציא

לתקשורת על מנת שיובילו ליצירת מוטיבציית קנייה מקסימאלית אצל קהל היעד.

לבסוף, אנו עושים תכנון מעמיק שבו נבחר לאילו כלי תקשורת נפנה ומתי. מעבר לכך, אנו מעמידים לטובת הלקוח את ניסיוננו, וכך מעניקים לו כלים טאקטים שיווקיים מתקדמים נוספים שיובילו להגדלת נפח המכירות תוך שמירה על קו אחיד של ערכי המותג.

בכדי לייצר בולטות שתמשוך לקוחות שיקנו את המוצר שלך, חובה עלינו לצאת מהקופסא. אנו נחשוב לעומק כיצד לייצר קמפיין זכיר, מרגש ובולט, משום שמבחינתנו זהו הבסיס לעבודה שיווקית נכונה. 

יש לציין כי הודות לניסיון הרב שצברנו במהלך השנים בעבודה העיתונאית, ורשת הקשרים שיצרנו בעולם התקשורת הישראלי, אנו מבינים היטב כיצד מתנהלת המדיה מאחורי הקלעים, ונפעל בכל דרך למינוף הידע הזה לטובת הארגון והמוצר שלך במטרה לייצר באזזז תקשורתי שיגביר את היקפי המכירות שלך.

ניהול יחסי ציבור